Otros perfiles
Com actuar i protegir-te de les estafes comercials
En un món cada vegada més interconnectat digitalment, les estafes comercials s'han convertit en una amenaça creixent per als consumidors de tot el món. Els estafadors usen tàctiques cada vegada més sofisticades per enganyar-nos.
Com actuar en cas de ser víctima de frau?
- Posar el frau en coneixement de l'entitat bancària de la qual sigui client, com més aviat millor.
- Interposar una denúncia policial.
- Guardar totes les dades i la informació relativa a les conversacions mantingudes amb l'estafador.
- Si detectes operacions sospitoses al teu compte, has facilitat les teves dades en el que creus que és una campanya de frau, o creus que estàs sent víctima d'un frau, contacta amb el teu gestor d'oficina o truca al servei d'atenció al client 24 h 93 887 25 25 / 900 40 40 9 o si ets a l'estranger el +34 938 87 25 25.
Si creus que pots ser víctima d'una estafa,
contacta amb nosaltres com més aviat millor
Truca'ns al 93 887 25 25 o al 900 40 40 90